1. Postanowienia wstępne
i. Niniejsze ogólne warunki sprzedaży regulują relację pomiędzy działalnością gospodarczą CRAZYBOX ANDRII KUDRIN z siedzibą pod adresem Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa, numer identyfikacyjny : 5223224259, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej jako sprzedającym, prowadzącą sklep internetowy na stronie https://crazy-box.pl oraz klientem, który zawiera z działalnością umowę kupna
ii. Działalność traktuje wszystkich klientów jednakowo i zapewnia im takie same korzyści bez względu na to, czy są konsumentami. Z tego względu niniejsze ogólne warunki sprzedaży stosuje się do wszystkich klientów.
iii. Ogólne warunki sprzedaży regulują przede wszystkim zakup towarów w sklepie internetowym spółki. Mają zastosowanie odpowiednio do zakupu towaru za pośrednictwem biura obsługi klienta.
2. Zawarcie umowy kupna
i. Klient zawiera z działalnością gospodarczą umowę kupna na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego lub biura obsługi klienta.
ii. W przypadku zawarcia umowy zakupu na odległość, złożenie zamówienia na stronie internetowej lub za pośrednictwem infolinii dla klientów jest równoznaczne ze złożeniem oferty przez klienta. Zamówienie będzie ważne przez okres 7 dni, a firma potwierdzi jego otrzymanie e-mailem. Ostateczna umowa kupna zostaje zawarta w momencie przyjęcia przez spółkę umowy wstępnej w formie wysyłki zamówionych produktów. Firma zawiadomi klienta e-mailem o wysyłce towaru.
iii. Firma dostarcza towar wyłącznie w ilościach odpowiadającym potrzebom konsumpcji własnej. W określonych przypadkach (w szczególności w przypadku obniżek cen lub wyprzedaży) firma ma prawo ustalić maksymalną dopuszczalną ilość zamawianego towaru.
iv. Aby złożyć zamówienie w sklepie internetowym, należy kliknąć przycisk „Kup teraz“. Tekst regulaminu wraz z danymi dotyczącymi zamówienia jest przechowywany przez 6 lat. W przypadku podania błędnych danych w zamówieniu, użytkownik ma możliwość ich poprawienia przy użyciu formularza zamówienia lub mailowo.
3. Odstąpienie od umowy bez podania przyczyny
i. Zgodnie z prawem klient może odstąpić od umowy zawartej przez Internet lub telefon bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dostawy towaru.
ii. Jeśli klient chce skorzystać z tego prawa, musi powiadomić spółkę o odstąpieniu od umowy w wyżej wymienionym terminie. Można tego dokonać, pisząc na adres info.crazybox.pl@gmail.com lub dzwoniąc na numer +48 692 362 377.
iii. W przypadku odstąpienia od umowy klient otrzyma zwrot ceny towaru. W przypadku odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od daty dostawy towaru, klientowi będzie przysługiwać również zwrot kosztów dostawy w wysokości równej najtańszej opcji dostawy. Zgodnie z prawem spółka może wstrzymać płatność do czasu otrzymania zwracanych towarów. O ile nie uzgodniono inaczej, środki zostaną zwrócone w taki sam sposób, w jaki klient dokonał płatności.
iv. Klient powinien przesłać zwracany towar niezwłocznie, ale nie później niż w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy, na adres: Franciszka Klimczaka 1, 02-797 Warszawa. Jeżeli w związku z zawartą umową sprzedający prześle klientowi bezpłatnie dodatkowy towar („prezent”), prezent też również podlega zwrotowi. W takim przypadku klient ponosi koszty związane ze zwrotem towaru.
v. Należy pamiętać, że zgodnie z prawem klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru wskutek posługiwania się nim w sposób inny niż niezbędny do zaznajomienia się z charakterem, wyglądem,stanem. Należy również pamiętać, że klientowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy w przypadku, gdy produkt jest zgodny z wymaganiami.
4. Reklamacje
i. Jeśli przy dostawie okaże się, że towar jest wadliwy, firma wypłaci klientowi rekompensatę w formie kuponu. Klient może również zażądać usunięcia wady w formie wymiany towaru.
Jeżeli wymiana towaru jest niemożliwa lub dla firmy nieopłacalna, klientowi przysługuje prawo do żądania zniżki od ceny zakupu oraz - w przypadku, gdy wada jest znaczna - odstąpienia od umowy kupna.
ii. Firma ponosi odpowiedzialność za wady towaru, jeżeli wady ujawnią się przed datą ważności określoną na opakowaniu.
iii. Towar uznaje się za wadliwy w szczególności wtedy, gdy jest uszkodzony, zepsuty, jest niezgodny z wymogami ustawowymi lub nie został dostarczony w uzgodnionej ilości.
iv. Pytania dotyczące reklamacji należy kierować na adres info.crazybox.pl@gmail.com lub na numer 692 362 377. W przypadku samodzielnego wypełniania formularza należy pamiętać, aby opisać, gdzie znajduje się wada i na czym polega, jak również podać preferowany sposób rozpatrzenia reklamacji.
v. Firma poinformuje klienta o rozpatrzeniu reklamacji, a w szczególności o otrzymaniu reklamacji i jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniu, za pomocą poczty elektronicznej lub wiadomości tekstowej. Firma może również skontaktować się z klientem telefonicznie.
vi. Reklamacja zostanie rozpatrzona niezwłocznie. Rozpatrzenie reklamacji, w tym usunięcie wady, nie przekracza zazwyczaj 5 dni. W przeciwnym przypadku klient ma prawo odstąpić od umowy kupna. Klient ma obowiązek pomóc firmie wywiązać się z dotrzymania wyżej wymienionego terminu.
vii. W przypadku reklamacji rozpatrzonych pozytywnie spółka poniesie koszt zwrotu towaru.
5. Sposób płatności i rodzaje dostawy
i. Klient może wybrać sposób płatności i dostawy z dostępnych opcji. Przed wysyłką zamówienia firma powiadomi klienta o wybranym sposobie płatności, dostawy i związanych z tym kosztach.
ii. Obecnie dostępne sposoby płatności i rodzaje dostawy oraz ich koszt podane są na stronie sklepu.
iii. Podane terminy dostaw mają wyłącznie charakter informacyjny i są oparte na przewidywanych terminach dostaw otrzymanych od przewoźników.
iv. Firma zastrzega sobie prawo bezpłatnej dostawy towarów w określonych przypadkach.
6. Postanowienia różne
i. Spółka oferuje klientom różne zniżki, kupony podarunkowe i innego rodzaju kupony. Zasady korzystania z nich określa regulamin, o czym klient zostanie w każdym przypadku poinformowany. O ile nie określono inaczej, każdą zniżkę lub kupon podarunkowy można wykorzystać tylko jeden raz. Do każdego zakupu można wykorzystać tylko jeden kupon tego samego rodzaju. O ile nie określono inaczej, zniżki nie łączą się ze sobą. Jeżeli wartość kuponu podarunkowego jest większa niż wartość całego zakupu, różnicy nie można przenieść na nowy kupon, a niewykorzystane środki nie podlegają zwrotowi.
7. Informacje ogólne
i. Zgodnie z ustawą o rejestracji sprzedaży sprzedający ma obowiązek wydać klientowi dowód zakupów. Sprzedający ma również obowiązek zarejestrować sprzedaż online w organie celnym w przypadku wystąpienia usterki technicznej w terminie 48 godzin.
ii. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php; http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.phphttp://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php. W przypadku rzeczywistego sporu konsument może zwrócić się do organu ADR, który znajduje się pod adresem: http://www.cik.uke.gov.pl/. Sprawa może być rozwiązana drogą internetową on-line.
iii. Umowa zostanie zawarta w języku polskim i podlegać będzie prawu polskiemu.
iv. Ceny wszystkich produktów i usług zawierają podatek VAT należny w chwili składania zamówienia.
W przypadku zmiany stawki podatku VAT przed zawarciem umowy kupna lub wysyłką towaru klient będzie miał obowiązek (biorąc pod uwagę wybrany sposób płatności) zapłacić niedopłatę lub też sprzedający niezwłocznie prześle klientowi e-mail z prośbą o wyjaśnienie, gdzie sprzedający może zwrócić klientowi ewentualną nadpłatę.
v. Potwierdzając zamówienie, wyrażasz zgodę na otrzymanie faktury drogą elektroniczną. Fakturę prześlemy w formie elektronicznej w mailu potwierdzającym wysyłkę zamówienia. Jeżeli chcesz uzyskać fakturę w formie papierowej, prześlij nam wiadomość, a dołączymy ją do zamówienia.
vi. Wszystkie ceny towarów, w tym ceny zniżkowe, ważne są aż do odwołania lub wyprzedaży zapasów.